دهمین نشست روساء و نواب رئیس هیات‌های؛ ورزش‌های سه گانه، ووشو و وزنه برداری با مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،نشست مشترک روساء هیات‌های ورزشی با حضور سعدی رشیدی معاونت اداره شهرستان کرمانشاه ، غلامرضا همتی مسئول کمیته جلسه، شعبانی مسئول ورزش بانوان و ساسان اکبری مسئول آمار و اطلاعات در حوزه ورزش در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

در  این نشست روساء، نواب رئیس، دبیر و خزانه دار هیات شهرستان و هرکدام از مسئولین هیات شهرستان ضمن ارائه گزارش عملکرد کوتاه از فعالیت به تبادل نظر و پیشنهاد با مسولان پرداختند.

موضوعاتی که دراین نشست مورد بررسی و مذاکره قرار گرفته شدشامل: - استعداد یابی و ارتقاء سطح ورزش قهرمانی جوانان کرمانشاهی برای دستیابی به رتبه‌های برتر در میادین بین المللی -ارتقاء سطح ورزش حرفه‌ای با رویکرد اقتصادی - فراهم نمودن تمهیدات لازم برای تقویت مشارکت بخش غیر دولتی - توسعه و تعمیم ورزش و پرورش نیروی بدنی و تقویت روحیه سالم در جوانان - دریافت ننمودن نقدی هیات و مربیان همگانی کردن ورزش در سطح شهرستان کرمانشاه - برنامه‌های فرهنگی ورزشی در حوزه‌های امور جوانان به منظور بازشناسی و تبیین مسائل و نیاز‌های گوناگون جوانان و ارائه راهبرد‌های مناسب برای حل مسائل آنان - تهیه و تدوین برنامه جامع ساماندهی امور جوانان در حوزه هیات‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه - ارائه شیوه‌های مناسب برای استفاده بهینه از استعداد‌ها و توانایی‌های جوانان و ... مطرح شد .

 

 

انتهای پیام/د

نشست مشترک روساء هیات‌های ورزشی برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.