شرکت اپل به تازگی اعلام کرد که کاربران سرویس Apple Music به ۶۰ میلیون رسید.

سرویس Apple Music به ۶۰ میلیون کاربر رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌هاست که سرویس Apple Music و Spotify در حال رقابت با یکدیگر هستند و برای جذب کاربر بیشتر و همچنین ارائه خدمات بهتر در نبرد با یکدیگر به سر می‌برند و هر دو این سرویس‌ها ادعا می‌کنند که دارای چندین میلیون کاربر در جهان هستند. Spotify تا دو ماه پیش در صدر جدول سرویس‌های ارائه دهنده موسیقی قرار داشت و اعلام کرده بود بیشت از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد.

پیش از اعلام سرویس Spotify، اپل اعلام کرده بود که تا دسامبر سال ۲۰۱۸، ۵۶ میلیون مشترک فعال خواهد داشت، اما این انتظار او درست از کار درنیامد و طبق پیش بینی‌های اپل کاربران این شرکت به این رقم نرسید. اما اکنون اپل موزیک اعلام کرده است که دارای ۶۰ میلیون کاربر فعال در سرار دنیاست.

سرویس Apple Music به ۶۰ میلیون کاربر رسید

از طرفی هم اپل اعلام کرده است که این رقم شامل کلیه افرادی است که در این سرویس عضو هستند و فقط شامل افرادی که اشتراک تهیه می‌کنند نمی‌شود. پس از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که بر اساس اعلام قبلی این شرکت، ۵۶ میلیون کاربر فعال وجود دارد و ۴ میلیون کاربر نیز در حال استافده از این سرویس در وضعیت آزمایشی و رایگان هستند و یا به تازگی اشتراک سرویس Apple Music را تهیه کرده‌اند.

در آخرین بروزرسانی عرضه شده برای نرم افزار این سرویس که در IOS 13 منتشر شد، اپل اشعار مربوط به هر آهنگ را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و از این طریق سعی دارد رقابت خود با Spotify را بیشتر کند. اپل با وجود داشتن امکانات و شرکت بسیار بزرگ، هنوز هم ضعیف‌تر از سرویس Spotify است و توانایی رقابت با این سرویس پرطرفدار را ندارد.


بیشتر بخوانید: آیفون موفق‌ترین تلفن همراه در آمریکا/ ۱۲ سال از اولین عرضه آیفون گذشت


لازم به ذکر است که در ماه آوریل تعداد کاربران Spotify به بیش از ۲۰۰ میلیون رسید که پس از آن این مقدار به رقم اصلی خود که همان ۱۰۰ میلیون است بازگشت.

انتهای پیام/

سرویس Apple Music دارای ۶۰ میلیون کاربر است

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار