مسیر پروازی مسقط_مشهد به پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد افزوده شد.

محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:با هدف خدمت رسانی بیشتر به مسافران در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد، مسیر پروازی مسقط – مشهد به پرواز‌های این فرودگاه افزوده شد.

وی افزود:مسیر پروازی مسقط _ مشهد در هر هفته با چهار پرواز شرکت هواپیمایی عمان ایر انجام می‌گرفت که در این زمینه شرکت هواپیمایی قشم ایر تقاضای پرواز داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از این درخواست و موافقت فرودگاه مشهد با انجام پرواز شرکت قشم ایر در مسیر مسقط – مشهد موافقت شد و قرار است این پرواز هر هفته در روز‌های پنجشنبه انجام شود.

قاسم زاده ادامه داد: شماره پرواز ورودی این شرکت در مسیر مسقط به مشهد ۲۱۱۹ در ساعت ۱۳ و شماره پرواز خروجی این پرواز در مسیر مشهد به مسقط ۲۱۱۸ می‌باشد که در ساعت ۱۴:۴۵ انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: در حال حاضر پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‎المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در ۱۴ مسیر پروازی به مقاصد استانبول، کویت، مسقط، دوحه، دبی، شارجه، بغداد، ناصریه، بصره، نجف، کابل، مزار شریف، هرات و قندهار انجام می‌شود.

انتهای پیام// م. ه


انجام ۱۴ مسیر پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.