هوشمندسازی سیستم کنترل سرعت پله برقی‌های فرودگاه مشهد با هدف خدمت به زائران بارگاه منور رضوی، جابجایی جانبازان، معلولان و افراد کهنسال صورت گرفته است.

هوشمندسازی سيستم کنترل سرعت پله برقي های فرودگاه مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، داوود پروین رییس اداره‌ی تسهیلات و هماهنگی پرواز اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت:با تلاش و پیگیری پرسنل اداره تسهیلات و هماهنگی پرواز، تعداد ۱۴ دستگاه واک وی و پله برقی که در فرودگاه مشهد نصب شده بودند با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال به شرایط هوشمند مجهز شدند.

رییس اداره‌ی تسهیلات و هماهنگی پرواز اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: از این تعداد چند مورد توسط پیمانکار اجرا شده بود که با توجه به توانمندی، فراگیری دانش و تخصص این پروسه تعداد هفت دستگاه توسط پرسنل این اداره در مدت زمان سه ماه کاری اجرا گردید، همچنین اجرای این سیستم منجر به صرفه جویی ۴۰۰ میلیون ریالی در هزینه‌های اداره کل شد.

پروین اظهار داشت: از مزایای این سیستم می‌توان به کاهش ۴۰ درصدی مصرف انرژی، کاهش سرعت حرکت پله برقی ها، تسهیل در جابجایی افراد کهنسال و توانخواه و همچنین ایستایی پله برقی‌ها و واک وی‌ها در مواقع عدم استفاده‌ی مسافران اشاره کرد که منجر به کاهش استهلاک قطعات متحرک و در نتیجه افزایش طول عمر دستگاه‌ها می‌شود.

 
انتهای پیام//م.ه
 

سیستم کنترل سرعت پله برقی های فرودگاه مشهد هوشمند سازی شد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.