هافبک ایرانی- هندی در پاسخ به این پرسش که اگر مارک ویلموتس او را به تیم‌ملی ایران دعوت کند، بازهم به هند می‌رود، گفت: خیلی سوال سختی است، اما واقعا اگر ویلموتس دعوتم کند، به تیم‌ملی ایران خواهم آمد.

ویلموتس دعوتم کند، به هند نمی‌رومبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های گذشته کم نبودند بازیکنان دورگه‌ای که به ایران آمدند و برای تیم‌ملی فوتبال کشور ما بازی کردند؛ حالا، اما یک مورد عجیب رخ داده است.

امید سینک هافبک ایرانی- هندی که در لیگ برتر توپ می‌زند و سال گذشته نیز بازیکن نساجی مازندران بود، به تیم‌ملی هند دعوت شده و البته که به این دعوت پاسخ مثبت هم داده است.

هافبک ٢٧ساله که پدری هندی و مادری ایرانی دارد، در این خصوص گفت: «من در گذشته نیز به تیم‌ملی هند دعوت شده بودم، اما هربار به دلیل این‌که می‌خواستم برای تیم‌ملی ایران بازی کنم، به این درخواست جواب رد دادم. حالا که دیگر تقریبا از حضور در تیم‌ملی ایران ناامید شده‌ام، پیشنهاد هندی‌ها و سرمربی تیم‌ملی این کشور آقای ایگور استیماچ را پذیرفتم و برای اردوی بعدی به هند سفر می‌کنم.»

این هافبک ایرانی- هندی در پاسخ به این پرسش که اگر مارک ویلموتس او را به تیم‌ملی ایران دعوت کند، بازهم به هند می‌رود، این‌طور توضیح داد: «خیلی سوال سختی است، اما واقعا اگر ویلموتس دعوتم کند، به تیم‌ملی ایران خواهم آمد. من در ایران به دنیا آمدم و کشور اولم ایران است.

عرق و تعصبم به ایران بسیار بیشتر از هند است و قطعا اگر ویلموتس دعوتم کند، ایران را برمی‌گزینم.» سینک در بخش دیگری از حرف‌هایش از استقبال مردم هند بابت حضورش در تیم‌ملی این کشور گفت: «طی همین چند روزی که نامم در لیست تیم‌ملی هند قرار گرفته، حدود ١٥‌هزار نفر از هندی‌ها در اینستاگرام مرا فالو کردند.

هندی‌ها خیلی در اینستاگرام فعال نیستند، اما دایرکت‌های زیادی به دستم رسید که همه‌شان پیگیر وضعیتم بودند. استقبال خیلی خوبی از من کردند. بعضی از آن‌ها به زبان هندی و بعضی به زبان انگلیسی پیام می‌دهند. آن‌هایی که زبان هندی بود را پدرم ترجمه کرد و جواب دادم و انگلیسی‌ها را نیز خودم پاسخ دادم.»

او صحبت‌هایش را این‌طور به پایان برد: «تیم ملی هند درحال پیشرفت است. خیلی دوست دارم آن‌جا بدرخشم و امیدوارم روز‌های خوبی را در این کشور داشته باشم.»

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

هافبک ایرانی- هندی از حضورش در تیم‌ملی هند و استقبال مردم این کشور می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار