معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: همراه با یکدیگر و به کمک جوانان می‌توانیم تمام تحریم‌‎‌ها را ازبین ببریم.

با همدلی تحریم‌ها را بی اثر می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه برای ساخت یک دستگاه رام قطار بین شهری که صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که امزور اتفاق بزرگی رخ داده است و همه ما با یک حرف مشترک توانستیم برنامه خود را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های مختلف در این تفاهم نامه و رسیدن هدف با ما همکاری کرده‌اند، گفت: از ظرفیت جهاد دانشگاهی، صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش بنیان و سازمان مترو برای پیش برد برنامه‌های خود کمک گرفتیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: می‌خواهیم در بستر این قرارداد سطح تولید داخلی مترو را از ۳۳ درصد به ۸۵ درصد برسانیم.

کارخانه‌های نوآوری افتتاح می‌شوند

ستاری درباره کارخانه‌های نوآوری گفت: یکی از اتفاقات بزرگی که در روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود تاسیس و راه اندازی کارخانه‌های نوآوری هستند.

وی افزود: توسعه استارت آپ‌های خدماتی و شهری با همکاری شهرداری پیش می‌رود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن اشاره به تحریم‌ها گفت: با همدلی یکدیگر می‌توانیم مسائل تحریمی را از بین ببریم اکنون در حوزه‌های مختلفی که در گذشته تحریم بوده‌اند وارد عمل شده‌ایم توانسته‌ام محصولات داخلی را جایگزین آن‌ها کنیم.

ستاری تصریح کرد: همه باید به فکر اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف تحریمی باشیم و بتوانیم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم که در این صورت موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار