مدیر بازاریابی سازمان لیگ بیان کرد که به زودی در آمد وصول شده از تبلیغات محیطی را به باشگاه ها پرداخت می کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود گذشت ۴۵ روز از اتمام هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، همچنان بسیاری از باشگاه‌ها نسبت به دریافت نکردن سهم خود از درآمد‌های ناشی از تبلیغات محیطی این رقابت‌ها شاکی بوده و حتی فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده در اظهار نظری اعلام کرده سازمان لیگ به پرداخت نکردن پول باشگاه‌ها عادت کرده است.

سازمان لیگ ابتدای فصل پیش روند تبلیغات محیطی را تغییر داده و قرار شد به جای واگذاری تبلیغات محیطی به شرکت‌های مجری، شرکت متولی اجرای تبلیغات محیطی، متقاضیان را به سازمان لیگ معرفی کرده و به عنوان واسطه ۲۷ درصد از درآمد‌ها به این شرکت تعلق بگیرد.

در همان زمان محمد صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ اعلام کرد کف درآمدزایی حاصل از تبلیغات محیطی برای فصل پیش ۸۵ میلیارد تومان است که ۸۰ درصد آن یعنی حدود ۴۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون به باشگاه‌ها تعلق دارد.حال به نظر می‌رسد که این مبلغ تاکنون به حساب باشگاه‌ها واریز نشده است که بیشتر آن‌ها نسبت به این موضوع گلایه دارند.

برای پیگیری بحث حصول درآمد ۸۵ میلیاردی ناشی از تبلیغات محیطی سازمان لیگ با محمد صادق درودگر گفتگویی انجام دادیم که او بیان کرد: درآمد ۸۵ میلیاردی که به عنوان کف درآمدزایی ناشی از تبلیغات محیطی برای فصل جاری اعلام کردیم وصول شده است، اما بحث واریز آن به حساب باشگاه‌ها به امور مالی سازمان لیگ ارتباط دارد که من می‌دانم مسئولان این کمیته پیگیری می‌کنند. البته ۱۲ میلیارد از این مبلغ مالیات بر ارزش افزوده است که آن را هم باید پرداخت کنیم.

او درباره اینکه آیا بسته شدن حساب‌های سازمان لیگ دلیل واریز نشدن پول به حساب باشگاه‌ها است، گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ پیگیر هستند تا هرچه سریع‌تر حساب‌ها باز شود.

درودگر درباره آخرین وضعیت پیگیری‌های سازمان لیگ برای دریافت مطالباتش از مجریان سابق تبلیغات محیطی گفت: ما از یک شرکت شکایت کرده ایم و پرونده آن در جریان است، اما پرونده مان با ۲ شرکت دیگر در مرحله تعیین داوری است.


بیشتر بخوانید ماجرای پول‌های مفقوده تبلیغات محیطی لیگ برتر چیست؟ / خانمی که برای دبیری داوری ۱۲۰ میلیون تومان پول گرفت


انتهای پیام/

اظهارات درودگر درباره آخرین وضعیت تبلیغات محیطی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار