مراسم تشییع ۱۰ شهید گمنام در خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مراسم تشییع این شهدای گمنام با حضور مردم شهید پرور خراسان شمالی، خانواده معظم شهدا و مسولان استان برگزار شد .

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پس از اقامه نماز بر پیکر شهدای گمنام در جمع تشییع کنندگان گفت: در طول تاریخ ، شهدا خوشنام ترین و نامدارترین انسان‌های روی زمین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: شهدای گمنام به ظاهر در روی زمین نام و نشانی ندارند اما یقیناً در آسمان‌ها مشهور هستند.

وی افزود: شهدا همچون شمع سوختند تا راه ما را روشن کنند، راه انقلاب را هموار کردند و اگر خون شهدا نبود عربده‌ها، تهدیدها و توطئه‌های دشمنان ما را از پا درمی‌آورد.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: اکنون ما به پشتوانه خون شهدا است که عزتمند ایستاده ایم، شهدا با خون خود انقلاب و نظام را تضمین کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: اگر چه هم اکنون در جامعه گرفتاری، سختی، گرانی و نگرانی وجود دارد اما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، آنان نیز می‌دانستند که در راه انقلاب سختی فراوان است اما با این حال گامی از این مسیر واپس ننهادند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شهدای گمنام در هر مکانی از جمله بوستان‌های تفریحی دفن می شوند باید در آنجا از آسیب های اجتماعی، هنجارشکنی و نازیبایی اثری نباشد.

دو شهید گمنام در جاجرم، دو شهید گمنام در دهکده مقاومت بسیج، دو شهید در دانشگاه دولتی بجنورد، دو شهید در باغ موزه دفاع مقدس و دو شهید نیز در فاروج خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است مراسم استقبال و وداع از این شهدا روز گذشته در شهر‌های فاروج، شیروان و بجنورد با حضور مردم استان انجام شد.

لازم به ذکر است با احتساب این ۱۰ شهید، ۷۳ شهید گمنام در خراسان شمالی به خاک سپرده شده اند.

انتهای پیام / م

تشییع ۱۰ شهید گمنام در خراسان شمالی

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.