نماینده کمیته مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در زرندیه گفت: نظام ولایت فقیه بهترین الگوی اداره جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار داوود غیاثی راد نماینده فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور در یادواره ۱۳ شهید روستای ورده زرندیه گفت: نظام ولایت فقیه بهترین الگوی اداره جهان است که در نهایت به حکومت جهانی موعود به رهبری منجی عالم بشریت که برپایه عدالت و کرامت انسانی استوار است ختم خواهد شد.

سردار غیاثی راد با بیان اینکه سیاست مداران لیبرالیسم و سردمداران استکبار جهانی ازامام و رهبر و امت واحده اسلام هراس و واهمه فراوانی دارند افزود: جهاد ما جهادی فرهنگی است و هدف اصلی استکبار مقابله همه جانبه با بسط و گسترش این فرهنگ مقدس است.

وی اضافه کرد: روزی این جهاد بصورت مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود و امروز هم جهاد در عرصه علمی است که در این راه جوانان برومند و شایسته‌ای به پشتوانه باور عمیق دینی خود و با نصب العین قراردادن فرامین مقام شامخ ولایت از کیان اسلام و انقلاب صیانت و حفاظت کرده و در این راه مقدس به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

مبارزه با طاغوت و استکبار ستیزی وجه مشترک صدر اسلام و هشت سال دفاع مقدس

نماینده فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به ویژگی‌های مشترک مجاهدان صدر اسلام و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان انقلاب اسلامی بیان کرد: مبارزه با طاغوت و استکبار ستیزی وجه مشترک رشید مردان صدر اسلام و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که به وضوح در وصیت نامه شهدا قابل رویت است.

وی ادامه داد: ما بعنوان وارثان خون شهدا وظیفه داریم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تعظیم و تکریم شهدا و خانواده‌های آن‌ها، فرهنگ ناب ایثار و شهادت را نهادینه کرده و با قدرت و صلابت راه آن‌ها را استمرار ببخشیم و نسل‌های بعدی انقلاب را با این فرهنگ ارزشمند آشنا کنیم که برپایی اینگونه همایش‌ها و یادواره‌ها از جمله اقدامات خوبی است که باید استمرار داشته باشد.

اولین یادواره ۱۳ شهید روستای ورده در بخش مرکزی شهرستان زرندیه در مسجد جامع این روستا برگزار شد و این مراسم معنوی با حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس زینت بخش محفل شهدای این روستا بود.

در پایان مراسم از مادر ۴ شهید دفاع مقدس به نام‌های شهیدان یونس، محمد، علی و احمد جواد نیا و دیگر خانواده شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار