مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال تضعیف رهبری در جمهوری اسلامی ایران هستند.

اقدامات گسترده دشمنان برای تضعیف رهبری در ایران/ تکنولوژی دفاعی ایران، مستکبران را به زانو در آوردهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی‎گلستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در اجتماع صادقیون بردسکن گفت: در طول هزار و ۴۰۰ سال از اسلام هر جامعه‌ای که پرچمداری آن امامت بوده است پیروز شده است و امروز هم دشمنان درصدد این هستند که رهبری را تضعیف کنند و با به راه انداختن جنگ فرهنگی و روانی می‌خواهند ملت به ویژه نسل جوان را به سمت اهداف خود سوق دهند.

وی با اشاره به انحرافاتی که پس از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) در جریان اسلام اتفاق افتاد تصریح کرد: امروز هم دشمنان می‌خواهند ایران اسلامی را از داشتن برخی از علم‌ها و دانش‌ها محروم کنند چرا که دانش هسته‌ای و تکنولوژی‌های دفاعی و موشکی ایران دشمنان را به زانو درآورده است و آن‌ها را در اهداف خود سردرگم کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مقاومت تنها راه جلوگیری مقابله با دشمنان است و سیره اهل بیت باید همواره به عنوان یک الگو و اسوه در زندگانی خود نهادینه کنیم.

دراین مراسم مداحان اهل بیت (ع) به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند و عزاداران در سوگ شهادت امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام//آ. ف


مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.