فرمانده انتظامی قوچان گفت: در سه سانحه رانندگی در جاده‌های قوچان چهار تن کشته و هفت نفر مصدوم شدند.

چهار کشته و هفت مصدوم در سوانح رانندگی آخرهفته‌ی قوچانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در برخورد یک دستگاه تریلی با خودرو پراید درمحور قوچان به درگز سه سرنشین پراید جان باختند.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی راننده پراید و انحراف به چپ آن اعلام شده است، تصریح کرد: در این حادثه سه سرنشین خودرو پراید فوت کردند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت:در پی حادثه واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در ۳۰ کیلومتری محور قوچان- درگز در ساعت ۱۵:۵۳ دقیقه عصر دیروز، عوامل امدادی پایگاه شهید کلاهدوز به محل حادثه اعزام شدند.

مصرخانی افزود: در این حادثه هفت سرنشین خودرو مصدوم شده بودند که عوامل هلال احمر و اورژانس اقدامات درمانی اولیه را روی مصدومان انجام دادند و مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: جمعه شب هم در ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه حادثه تصادف یک دستگاه موتور سیکلت با خودروی سواری در محور قوچان به فاروج به عوامل پایگاه شهید بابا محمد رستمی اعلام شد که سریعاً عوامل این پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: راکب موتورسیکلت در سر صحنه حادثه علائم حیاتی نداشت، ولی عوامل پایگاه تمام تلاش خود را برای انجام عملیات احیای قلبی و ریوی تا زمان رسیدن به بیمارستان انجام دادند که متاسفانه این اقدامات اثری نداشت و راکب موتور سیکلت جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام//ح. خ


جمعه‌ای پر حادثه در محور‌های قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.