عضو مجلس خبرگان رهبری در اراک گفت: امام صادق اقیانوس بیکران علم است.

امام صادق اقیانوس بیکران علم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ونماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم شهدای ترور استان مرکزی و شهید گمنام دفاع مقدس در مصلای بیت المقدس اراک گفت: امام صادق اقیانوس بیکران علم است.

آیت‌الله طه‌محمدی افزود:امام صادق (ع) ۴ هزار شاگرد تربیت کرده اند که یکی از آنها جابر ابن حیان مادر علم شیمی است.

وی با بیان اینکه بایدنگاه کنیم ببینیم امام صادق چه کار کرده است اضافه کرد: امام شناسی معرفت شناسی است چون اگر امام را شناختیم معرفت خداشناسی و خودشناسی را هم پیدا می کنیم .

امام صادق (ع) هم شهید و هم شهید سازاست

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام صادق (ع) هم شهید و هم شهید سازاست به این دلیل که امام باقر (ع)و امام صادق (ع) مکتب شهید سازی را ایجاد کردند.

وی بیان کرد: در انقلاب شکوهمند ما هم روحانیت شیعه هم شهدا را ساختند هم خودشان شهید شدند و اگر وجود علماو امام خمینی نبودند این همه شهید ساخته نمی شد که خود را فدای دین کنندِ


آیت‌الله طه‌محمدی اظهار کرد: باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه کرد چرا که اگر این فریضه زنده باشد جهاد ,حجاب, اخلاق مدیریت و... همه چیز زنده می شود و اگر امر به معروف و نهی از منکر مرد نماز ,جهاد, زکات و اخلاق و...و همه چیز می می میرد .

حدود 4 سال است بر سر مردم یمن آتش میریزند

وی تصریح کرد: امام صادق فرمود در آخرالزمان بلایی بر سر مردم می آید که اگر بخواهند دین را حفظ کنند مثل این است که بخواهد آتش سرخ در کف دستشان نگه دارند. و اکنون حدود 4 سال است که به دستور اسرائیل و امریکا بر سر مردم یمن آتش میریزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در این دوران عده ای صبح مسلمانند و شب کافر و عده ای شب مسلمانند وصبح کافرند و آخرالزمان ۴۰ زن دنبال یک مرد می گردند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.