محمدتقی گلی گفت: پایین آمدن صبر و تحمل افراد، درگیری و فحاشی در جامعه عامل افزایش ورودی‌های پرونده‌ها به دستگاه قضائی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدتقی گلی دادستان عمومی و انقلاب دامغان ضمن نگرانی از افزایش پرونده‌های ورودی به دستگاه‌های قضایی این شهرستان گفت: ریشه همه اختلافات امروز جامعه در مباحث مالی خلاصه می‌شود که باید برای ریشه‌کن کردن این معضل گام اساسی برداشت.

وی افزود: بزرگ‌ترین عامل وجود خشونت در جامعه بی‌تقوایی است، امروز صبر و تحمل افراد در جامعه پایین آمده و یکی از دلایل افزایش ورودی‌های پرونده‌ها به دستگاه قضائی بحث درگیری، فحاشی و تهمت و افترا است که باید حق‌الناس را رعایت و گذشت کرد.

گلی بیان کرد: باید برای ترویج فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات‌البین در سطح جامعه بیش از گذشته تلاش کرد که این امر به کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضائی کمک فراوان می‌کند.

وی درپایان ابراز داشت: برخورد با اراذل‌واوباش نیز به جد در دستور کار دستگاه قضائی قرار دارد و این دستگاه با همراهی و همکاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی اجازه جولان دادن به افراد شرور و مخل نظم و امنیت در جامعه را نمی‌دهد و با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام / م

ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی دامغان نگران‌کننده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.