مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند، برای دریافت دفترچه بیمه ایرانیان در اسرع وقت اقدام کنند.

افرادی که فاقد بیمه درمانی اقدام کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، کیومرث مظفری با بیان اینکه ۳۳ دفتر پیش خوان دولت در استان کرمانشاه فرآیند افراد فاقد بیمه برای دریافت دفترچه بیمه ایرانیان اقدام کنندصدور دفترچه بیمه سلامت را انجام می‌دهند، از صدور دفترچه برای یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نبوده و تاکنون و به هر دلیلی از دریافت بیمه نامه خود جامانده اند، هر چه سریع‌تر و ظرف چند روز آینده با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به این موضوع اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بیان  کرد: افراد مجهول الهویه و خانواده زندانیان نیز تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و هزینه درمان آن‌ها رایگان است.

مظفری یادآور شد: سازمان بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌های بستری و ۷۰ درصد از هزینه‌های سرپایی بیماران را طبق تعرفه مصوب پوشش می‌دهد.
وی همچنین از وجود هزار و ۴۰ مرکز درمانی سرپایی و بستری در استان خبر داد که طرف قرار داد بیمه سلامت هستند و به افراد تحت پوشش این بیمه خدمات ارائه می‌کنند.
مظفری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ هزار دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دراستان کرمانشاه صادر شده است، گفت: بیمه سلامت استان در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کرده است.

انتهای  پیام/ز

 

۳۰ هزار دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد  صادر شده است

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.