باشگاه فنرباغچه ترکیه و المپیاکوس در صدد جذب دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عملکرد درخشان علیرضا بیرانوند در چند سال گذشته در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، او مشتری‌های زیادی پیدا کرد و پیش از لیگ هجدهم نیز می‌توانست از جمع سرخپوشان جدا شود، اما به دلیل شرایط سخت پرسپولیس (بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی) تصمیم گرفت تا پایان در جمع پرسپولیسی‌ها باقی بماند و سپس راهی اروپا شود.

دروازه بان ۲۶ تیم ملی  فوتبال ایران مصمم است که فصل جدید فوتبالی خود را در اروپا سپری کند و المپیاکوس به شدت خواهان جذب این بازیکن است. یونانی‌ها که ابتدا به سراغ جذب سرکان کرینتیلی، دروازه بان ۳۴ ساله تیم کونیا اسپور ترکیه رفتند، به نظر می‌رسد موفق به جذب او نشدند و تمام تلاش شان را می‌کنند تا بیرانوند را به خدمت بگیرند.

سایت onsports یونان با تایید این خبر اعلام کرد، باشگاه المپیاکوس خواهان به خدمت گرفتن بیرانوند است و اقداماتش را برای جذب این دروازه بان ملی پوش پرسپولیس آغاز کرده است. بیرانوند دروازه بان همان تیمی است که تاکیس لمونیس (سرمربی سابق المپیاکوس) تصمیم گرفته هدایتش را بر عهده بگیرد.

سایت onsports در پایان تصاویر و فیلم‌هایی از عملکرد درخشان علیرضا بیرانوند در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی را منتشر و از او به عنوان دیوار تیم ملی ایران یاد کرده است.

همچنین باشگاه فنرباغچه ترکیه نیز به شدت تمام تلاشش را می‌کند تا بیرانوند را جذب کند و باید دید چه باشگاهی ابتدا ۷۰۰ هزار دلار برای رضایت نامه او به پرسپولیس خواهد داد.

لازم به ذکر است، پس از جدایی برانکو از جمع پرسپولیسی ها، بازیکنان این تیم در آستانه جدایی هستند و پس از علی علیپور،  بیرانوند هم در صدد لژیونر شدن است.


بیشتر بخوانید:

نخستین تمرین پرسپولیس زیر نظر باقری برگزار شد

نقل و انتقالات ۴ تیم پرطرفدار فوتبال ایران

نقل و انتقالات پرسپولیس/ ورود و خروج ستاره‌ها در سئول


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار