امام جمعه موقت ساری گفت: تحریم‌های جدید آمریکا که ما را نشانه گرفت نشان از حماقت آمریکاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت:ترامپ نمی‌داند ملت ایران نه با تحریم‌ها و نه با تهدید‌ها تسلیم نمی‌شوند و تحریم‌های جدید آمریکا نشان از حماقت آمریکاست.
 
حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور شکار پهپاد آمریکا را نشانه همت بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: سپاه به هیچ قدرتی اجازه ورود به حریم کشور را نخواهند داد و لازم است دست مریزاد به سپاه بگوییم که قدرتمندانه ایستاده است.
 
امام جمعه موقت ساری گفت: دولتمردان آمریکا خود را بزرگترین مدافع حقوق بشر اعلام کرده و با تزویر قصد دارند این فکر غلط را به جهان تزریق کنند، اما مشخص است بزرگترین جنایتکار عالم بشریت هستند.
 
وی گفت: ۱۷هزار شهید ترور در جمهوری اسلامی توسط عوامل مزدور آمریکا نشان می‌دهد که این دولتمردان فاسد در دنیا چه می‌کنند، رسانه‌ها و فرهیختگان در رابطه با افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم باید روشنگری کنند.
 
حجت‌الاسلام یوسف‌پور ادامه داد: انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی برنامه مشترک کفر و نفاق برای براندازی نظام بود، اما با حمایت غیور مردان و شیرزنان ایران این تهدید بزرگ به فرصت تبدیل شد.
 
امام جمعه موقت ساری، قوه قضائیه را مأمور به اجرای عدالت دانست و خواستار توجه به آسیب‌ها و آفت‌ها در جامعه شد و گفت: عدالت یک گفتمان اصیل دینی است و باید در مقابله با فساد قاطع باشد.

انتهای پیام/آ
 
 

  تحریم‌های جدید نشان از حماقت و دروغگویی ترامپ احمق است

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار