عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در جامعه فتنه گرانی هستند که بی خود و بی جهت ظلم می کنند و وجه تمایز حق و باطل را می توان در پافشاری باطل بر مواضع خود و استقامت گروه حق در برابر ستم زورگویان دید .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسین صفاری هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی از شهدای هفت تیر در سالن اجتماعات صداوسیمای اصفهان با قدردانی از جانفشانی مردم نصف جهان در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: شهید بهشتی از مبارزان و نخبگان سیاسی اصفهانی وفادار به انقلاب اسلامی بود.

محمد حسین صفاری هرندی، رسیدگی به امور معیشت مردم را از مهم‌ترین دغدغه‌های شهید بهشتی دانست و افزود: این مجتهد متفکر سیاستمداری بود که در طول زندگیش بسیار ستم کشید و هیچ گاه به کسی ظلم نکرد.
وی گفت: امروز در جامعه فتنه گرانی هستند که بی خود و بی جهت ظلم می‌کنند و وجه تمایز حق و باطل را می‌توان در پافشاری باطل بر مواضع خود و استقامت گروه حق در برابر ستم زورگویان دید.

صفار هرندی به ظلم زورگویان جهان در برابر مردم بی دفاع یمن و سوریه نیز اشاره کرد و افزود: سرنخ گروهی مانند داعش را از هر طرف که بگیرم به سردمدارانی همچون آمریکا می‌رسیم که آشکارا از باطل طرفداری می‌کند و یقین داریم که به مقصد نمی‌رسند.

شهید بهشتی ۷ تیر سال ۱۳۶۰ هنگام سخنرانی در تالار حزب جمهوری اسلامی بر اثر انفجار تروریستی گروه منافقین خلق به همراه ۷۲ نفر از یاران انقلاب به خیل عظیم شهدای کربلا پیوست.

انتهای پیام/م

 

برگزاری گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار