دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۰ در کلمبیا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایوان دوکو، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در خصوص برگزار دیدار فینال کوپا آمه ریکا اظهار کرد: مسابقه فینال جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۰ موسوم به کوپا آمریکا در کلمبیا برگزار خواهد شد.

در ماه مارس، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (CONMEBALL) اعلام کرد مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۰ برای اولین بار در تاریخ، در ۲ کشور برگزار خواهد شد - آرژانتین و کلمبیا این مسابقات از ۱۲ ژوئن تا ۱۲ ژوئیه برگزار خواهد شد.

دوکو ادامه داد: به نظر می‌رسد که کلمبیا دلیل دیگری برای شادی دارد. من با آلخاندرو دومینگوئز رئیس CONMEBOL صحبت کردم و می‌خواهم تایید کنم که فینال جام ملت‌های آمریکای جنوبی سال ۲۰۲۰ در کلمبیا برگزار خواهد شد.

مسابقه نهایی، در ورزشگاه متروپولیتن آرنا شهر بارانکوئیلا، که در آن تیم کلمبیایی بازی‌های خانگی خود را انجام می‌دهد، انجام خواهد شد.
بازی‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ که در برزیل در حال برگزاری است در ۳ گروه ۴ تیمی کار خود را آغاز کرد، ولی این مسابقات در سال ۲۰۲۰ به شکل جدیدی در کلمبیا و آرژانتین برگزار می‌شود. 

۱۲ تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها به ۲ گروه ۶ تیمی تقسیم می‌شوند و شیوه تقسیم بندی تیم ها، بر اساس منطقه کشور‌ها خواهد بود. ۶ تیم در گروه منطقه جنوبی و ۶ تیم در گروه منطقه شمالی امریکای جنوبی به رقابت می‌پردازند. چهار تیم از هر گروه به دور حذفی صعود می‌کنند و به نوعی تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی را تشکیل می‌دهند.

آرژانتین در کنار تیم‌های شیلی، اروگوئه، پاراگوئه، بولیوی و یک کشور دعوت شونده، در منطقه جنوبی و میزبان گروه خواهد بود. منطقه شمالی متشکل از تیم‌های کلمبیا، برزیل، ونزوئلا، اکوادور، پرو و یک کشور دعوت شونده دیگر خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

برزیل ۳ - بولیوی صفر/ سه امتیاز افتتاحیه به حساب شاگردان تیته واریز شد

آنچه باید درباره کوپا آمه ریکا بدانید/ آغاز نبرد ستاره‌ها در سرزمین قهوه


انتهای پیام/

برگزاری فینال کوپا آمه ریکا ۲۰۲۰ در کلمبیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار