کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در پایان دیدار مقابل قطر اظهاراتی را ارئه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم ملی فوتبال آرژانتین با رهبری لیونل مسی توانست با ۲ گل از سد تیم ملی فوتبال قطر بگذرد و با ایستادن در رده‌ی دوم جدول گروه دوم، راهی مرحله‌ی ۱/۴ نهایی مسابقات کوپا آمه ریکا شود.

پس از پایان بازی دیشب کاپیتان آلبی سلسته رو در روی دوربین خبرنگاران قرار گرفت و با آن‌ها به مصاحبه پرداخت.

در همین خصوص مسی گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم، و به چنین دیدار هایی نیاز داشتیم تا اعتماد به نفسمان را بدست بیاریم، الان دیگر همه چی فرق می کند.

مسی افزود: مهم این است که ما به مرحله بعد صعود کردیم. ما می‌دانیم توانایی این را داریم که جلوتر برویم، دیگر از این به بعد حق هیچ اشتباهی نداریم.

وی ادامه داد: ما باید دنبال حالت ایده آل خود برای بازی‌های پیش‌رو باشیم. الان یک جام دیگر شروع می‌شود و ما نباید اشتباه کنیم، بازیکن‌های جوان زیادی در تیم ما حضور دارند که در بازی‌هایی حضور نداشتند که اگر ببازند از تورنمنت حذف می‌شوند.

کاپیتان آلبی سلسته در خصوص هواداران این تیم هم اظهار داشت: هوادار‌ها همیشه با ما هستند و این چیزی است که اهمیت دارد مهم این بود که امروز بردیم و در کوپا ماندیم، این برد یک دلگرمی مهم برای بازی‌های پیش‌رو است، ما می‌دانیم که ما همانند میزبان این مسابقات هستیم به دلیل فاصله کممان با برزیل، اینجا مردم دیوانه وار از ما حمایت می‌کنند، ما باید با این جمعیت، همراه با هم ادامه بدهیم.

مسی در پایان هم از چمن ورزشگاه‌های کشور برزیل که میزبان این مسابقات است گلایه کرد و بیان داشت: چمن همه‌ی استادیوم‌هایی که در آن بازی کردیم افتضاح بودند، واقعا بازی کردن در این شرایط سخت است.

 

انتهای پیام/

اظهارات مسی در پایان دیدار مقابل قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار