معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت: دادگاه‌های حقوق بشر در دست جنایتکارانی است که ادعای حقوق بشری دارند.

کارهای بسیاری در راستای احقاق حقوق ضایع شده مردم سردشت انجام شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، دهقان معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت:کارهای بسیاری در راستای احقاق حقوق ضایع شده مردم سردشت انجام شده است.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه افزود:بخشی از اقدامات به صورت ملی و بخشی بصورت بین‌المللی انجام شده که در راستای خواسته‌های مردم سردشت بوده است

وی بیان کرد:برای اینکه بدانیم چرا صدای سردشت خوب شنیده نشده باید توجه کنیم که دنیای ظالم دست در دست هم داد‌هند تا این اتفاقات به طور مناسب منعکس نشود.

وی افزود:اگر نقصی در خصوص تعین وضعیت جانبازان مصدومان شیمیایی تا حالا وجود داشته باید با همکاری همه مسئولان در اسرع وقت رفع شود.

دهقان گفت:نهاد‌های بین المللی تحت نفوذ زر وزور قرار گرفتند و حقوق بشر فدای مصلحت به نفع قدرت است وگرنه ظلم از سردشت شروع شد و امروز تا یمن و سوریه ادامه دارد.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه بیان کرد:نفراتی که در مجامع به اصطلاح حقوق بشر و کاخ سفید نشستند بر اساس دلار‌های نفتی کار میکنند و تصمیم میگیرند.

وی گفت:اگر ایران در چند سال گذشته به قدرت نرسیده بود و ایران قدرتمند فعلی نبودیم دشمنان فاجعه سردشت را هر روز در یک نقطه در کشور تکرار میکردند.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه  تصریح کرد:برای روزی که صدای ما هم شنیده شود باید مستند سازی کنیم جنایت‌ها بر علیه مردم ایران را تا حق خودمان را بگیریم.

وی افزود:دادگاه‌های حقوق بشر در حال حاضر در دست جنایتکارانی است که ادعای حقوق بشری دارند.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت:تمام تلاش دشمنان بعد برجام ایجاد مشکلات و به حاشیه بردن و به زمین زدن ما است، ولی با همت مردم تا کنون کاری از پیش نبردند.

وی گفت:سردشت نماد مطلومیت ایران است و روزی خواهد رسید که مدعیان حقوق بشر توان مردم بی دفاع این شهر را خواهند داد.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه  بیان کرد:هرچقدر میتوانید خاطره بنویسید و خاطره بگید، از خاطره دردهایمان مستند بسازیم بدون شک روزی خواهد رسید که گوشی برای شنیدن وجود داشته باشد.

وی گفت:هر مدیر و مسئولی که در حق مردم رنج کشیده سردشت کوتاهی کند خیاتی بزرگ مرتکب شده است

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.