دکتری که همایش او بدلیل مدرک تقلبی لغو شده بود دوباره قرار است در اراک همایش برگزار کند.

اما و اگرهای همایش استرس و اضطراب در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در اردیبهشت ماه امسال بود که شهرداری اراک با دعوت از فردی تصمیم به برگزاری همایش استرس در کلانشهر اراک گرفت، اما تنها چند دقیقه قبل از برگزاری همایش براساس شکایت سازمان نظام روان‌‎ استان مرکزی مدرک این فرد تقلبی اعلام شد و از برگزاری این همایش جلوگیری شد.

با حکم معاون دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی این سخنرانی لغو و با تشکیل پرونده با موضوع استفاده از عناوین علمی در شعبه ششم بازپرسی و جلوگیری از فرار نامبرده و عدم دسترسی به وی تحت‌الحفظ به شعبه ششم بازپرسی دلالت و اعزام شد.

گفتنی است بنا به گفته‌ عباس صالحی معاون دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی در خبرگزاری‌های متعدد از جمله باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه، این فرد خود اقرار بر این امر داشته است که هیچ گونه مدرکی مرتبط با حوزه روانشناسی ندارد.

صالحی در ادامه اضافه کرد: با اعلام دانشگاه تهران مبنی بر رد اخذ هرگونه مدرک متهم از این دانشگاه بر ما محرز شد که فرد مذکور دارای مدرک مرتبط با روانشناسی نیست.

حال جالب است که با گذشت ۲ ماه و ۱ روز یعنی در تاریخ ۱۲ تیرماه همایش استرس و اضطراب به اراک برگشته است و سخنران این همایش همان فرد سابق است.

برای برگزاری این همایش حتی در وبسایت این شخص هیچ اطلاعاتی در مورد برگزاری کارگاه آموزشی و یا همایش در اراک وجود ندارد.

قابل ذکر است این فرد جلسات متعددی را با موضوع مربوط به حوزه روانشناسی در نقاط مختلف برگزار می‌کرده که مستندات موجود نشان می‌دهد نامبرده هیچ گونه مدرکی در این خصوص نداشته است.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش لغو شده در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.