آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت : حمایت خانواده ها و آگاهی بخشی نقش بسیار موثری در درمان و پیشگیری از دام اعتیاد دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان گفت: بیکاری آفتی برای بروز آسیب‌های اجتماعی است و با ایجاد بستر‌های اشتغال می‌توان این آسیب را در جامعه به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه راه مبارزه با مواد مخدر با تلاش و هم افزایی تمام دستگاه‌ها طی خواهد شد گفت: حمایت خانواده‌ها و آگاهی بخشی نقش بسیار موثری در درمان و پیشگیری از دام اعتیاد دارد.

رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان نیز از ساخت مرکز جامع درمانی و پژوهشی اعتیاد خبر داد و گفت: ساخت این مرکز از محل اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و بازآفرینی شهری برآورد و هزینه خواهد شد.

دانایی با تاکید بر آگاهی بخشی مضرات و آسیب‌های مواد مخدر به درمان ۲۳ هزار نفر در مراکز درمانی ترک اعتیاد شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲۰ سازمان و موسسه مردم نهاد در بخش درمان و آگاهی بخشی از آسیب‌های مواد مخدر در محله‌های مختلف شهرستان فعالیت دارند.

فرماندار سمنان با اعلام اجرای طرح متین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در این طرح حدود ۸۰۰ معتاد پرخطر به مرکز باز آفرینی ارجاع داده است و بیش از ۴۰۰ پاتوق عرضه و مصرف مواد مخدرشناسایی شد.

انتهای پیام / ر

شناسایی بیش از ۴۰۰ پاتوق عرضه و مصرف مواد مخدر در سمنان

برچسب ها: قاچاق ، اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار