مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکسی سرویس‌های شهر اصفهان برای نخستین بار از سوی خانواده‌های دانش آموزان مورد نظرسنجی و پایش قرار می‌گیرند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی منوچهری، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای نخستین بار در شهر اصفهان طرح نظرسنجی و پایش رانندگان تاکسی سرویس مدارس اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این نظر سنجی نحوه برخورد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، نحوه برخورد رانندگان، نظافت خودرو و نرخ کرایه مورد پرسش‌گری و نظرخواهی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای ارائه خدمات بهتر در سال تحصیلی جدید عملی می‌شود افزود: در این طرح از حدود ۳۷۰۰ نفر که شامل پنج درصد از دریافت کنندگان خدمات حمل و نقلی تاکسیرانی می‌شوند، به صورت رندوم نظرسنجی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از این نظرسنجی اصلاحاتی در خصوص نحوه ارائه خدمت از سوی رانندگان تاکسی سرویس مدارس و شرکت‌های حمل و نقلی به دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس نتایج به دست آمده، ممکن است در راستای سیاست‌های تشویقی و تنبیهی، سهمیه بعضی شرکت‌ها کم و بعضی افزایش یابد.

منوچهری از خدمات‌رسانی ۵۲ شرکت حمل و نقلی در قالب سرویس مدارس در شهر اصفهان خبر داد و افزود: این ۵۲ شرکت ۷۳ هزار دانش آموز را در شهر اصفهان جابجا می‌کنند.

وی ادامه داد: سابقه همکاری شرکت‌های حمل و نقلی با تاکسیرانی برای جابجایی دانش آموزان متفاوت است و با توجه به اینکه بعضی از این شرکت‌ها بیش از ۱۰ سال است که با سازمان در این زمینه همکاری داشته‌اند، این نخستین بار است که مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ی
 


خدمات‌رسانی ۵۲ شرکت حمل و نقلی در قالب سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.