رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: سالانه ۱۲۰ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد مستمری پرداخت می‌شود که به نوبه خود رقم قابل توجهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور صبح امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری اردبیل اعطای وام کارگشایی را برای مددجویان ضروری دانست و گفت: سالانه ۱۲۰ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد مستمری پرداخت می‌شود که به نوبه خود رقم قابل توجهی است.

فتاح افزود: در استان اردبیل دوهزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش فاقد مسکن وجود دارد که با مشارکت استانداری اردبیل در فاز نخست یک هزار واحد مسکونی در دو سال آینده با اولویت نیازمندی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: استان اردبیل یکی از استان‌های مستعد در زمینه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی، گردشگری و صنعتی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه مردم اردبیل بافرهنگ و ریشه‌دار هستند، تصریح کرد: بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، این مردم به سیل زدگان کمک کرده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی بیان کرد: مردم اردبیل با روحیه انسان دوستانه خود بیش از هفت میلیارد تومان فطریه و انفاق به کمیته امداد کمک کرده‌اند که باید از این مردم تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ب

صحبت های رئیس کمیته امداد در اردبیل

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.