با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از عامل قتل زن جوان باردار در شهرستان سراوان پس از ۵ ماه فرار دستگیر شد.

قاتل زن جوان باردار دستگیر شدسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان   در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی گزارش یک فقره قتل عمد زنی ۲۰ ساله در بهمن ماه سال گذشته در یکی از روستا‌های مرزی شهرستان سراوان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی متهم را جوانی که ۲۶ ساله است شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفای متهم در یکی از روستا‌های مرزی سراوان بدست آمده و تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهم ۲۶ ساله در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه تحقیقات به جرم خود اعتراف و اعلام داشت با پیشنهاد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از سوی همسر اول برادرش نقشه شوم قتل مقتول را که همسر دوم برادرش و ۸ ماه باردار بوده را کشیده و پس از کشاندن وی به سمت ارتفاعات روستا او را پس از پرت کردن از کوه خفه و از محل متواری شده است.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدست متواری این متهم و زوایای پنهان این جنایت شوم عنوان داشت: متهم به اتهام ۲ فقره قتل عمد با قرار بازداشت روانه زندان شد.

انتهای پیام/ع

قاتل فراری دستگیر شد

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.