رئیس جمهور افغانستان گفت: به کسی اجازه داده نخواهد شد که ورزش افغانستان را سیاسی، قومی و سمتی بسازد.

اشرف غنی: هیچکس نمی تواند ورزش افغانستان را سیاسی و قومی کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با اعضای تیم ملی فوتسال و بایسکل سواران راه لاجورد افغانستان گفت: به کسی اجازه داده نخواهد شد که ورزش افغانستان را سیاسی، قومی و سمتی بسازد.

اشرف غنی در این دیدار اظهار داشت: امروز برای من یک روز خاص است که نسل نو و امید و مثال آینده برای نسل جوان افغانستان را می‌بینم.

وی خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتسال کشور گفت: من مسابقه شما را با تیم ملی فوتسال جاپان تماشا نمودم، هماهنگی و کنترل تان در میدان قابل قدر بود و برای همه ما افتخار بخشیدید که بیرق افغانستان را به اهتزار در آوردید.

رئیس جمهور افغانستان اضافه کرد که ورزشکاران ما افتخار تمام ملت هستند و هیچکس نمی تواند ورزش افغانستان را سیاسی، قومی و سمتی کند.

در پایان این دیدار مربی تیم ملی فوتسال افغانستان و شماری از مسئولین ریاست تربیت بدنی و ورزش، پیراهن تیم ملی فوتسال، یک قاب تابلو به مناسبت صدمین سالروز استرداد استقلال کشور و همچنان سرگروه بایسکل سواران، یک بایسکل را که توسط آن مسیر راه لاجورد را پیموده بودند، به عنوان هدیه به اشرف غنی اهدا کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.