هیات دولتی افغانستان که با دستور رئیس جمهوری این کشور وارد تبریز شده، حامل پاداش ویژه قهرمانی «محمد اشرف غنی» برای فوتسالیست های جوان این کشور است.

فوتسالیست های افغانستان پاداش قهرمانی گرفتندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، هیات دولتی افغانستان که با دستور رئیس جمهوری این کشور وارد تبریز شده، حامل پاداش ویژه قهرمانی «محمد اشرف غنی» برای فوتسالیست های جوان این کشور است.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان که در دیدار نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا توانست با نتیجه‌ی ۴ بر ۳ از سد اندونزیا بگذرد، ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز، دیدار نهایی را مقابل تیم ملی جاپان در ورزشگاه پورشریفی تبریز برگزار می کند.

رئیس جمهوری افغانستان پیش از این با صدور اطلاعیه ای حضور جوانان این کشور در دیدار نهایی را به مثابه قهرمانی دانست و تاکید کرد آنان لایق پاداش قهرمانی هستند.

اخبار تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در صدر رسانه های این کشور قرار دارد و همه خود را برای یک استقبال باشکوه از ورزشکاران جوان کشورشان آماده می کنند.

فوتسالیست های جوان افغانستان، پیش از بازی نهایی پاداش قهرمانی را دریافت کردند زیرا به اعتقاد بسیاری در این کشور، پیروزی های آنان باعث وفاق ملی شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.