مسابقات قهرمانی فوتسال مهاجرین در تهران با معرفی تیم های برتر پایان یافت

یازدهمین دور مسابقات قهرمانی فوتسال شورای ورزشی مهاجرین پاکدشت تهران (جام همبستگی ملی)  روز جمعه (23 قوس/ آذر) با مشخص شدن تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

مسابقات قهرمانی فوتسال مهاجرین در تهران با معرفی تیم های برتر پایان یافتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین دور مسابقات قهرمانی فوتسال شورای ورزشی مهاجرین پاکدشت تهران (جام همبستگی ملی)  روز جمعه (23 قوس/ آذر) با مشخص شدن تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

این مسابقات که 77 تیم در رده‌های مختلف سنی در ان حضور داشتند، با مجوز رسمی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی تهران، زیر نظر شورای عالی ورزش مهاجرین و با همکاری اداره ورزش و جوانان، فرمانداری، اداره کل اموراتباع، نیروی انتظامی، شورای اسلامی شهر و خانه کارگر شهر پاکدشت برگزار شد.

در این دور از مسابقات ۷۷ تیم در ۵ رده سنی نونهالان (۱۲ تیم)، نوجوانان (۱۲ تیم)، جوانان (۹ تیم)، پیشکسوتان (۱۲ تیم) و بزرگسالان (۳۲ تیم) از اواسط ماه سرطان/ تیر سال جاری آغاز و در مدت نزدیک به ۶ ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مراسم از اعضای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان که به تازگی از بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا بازگشته‌اند نیز با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نتیجه این رقابت‌ها به شرح زیر می‌باشد:

ـ رده نونهالان: تیم پویا قهرمان، تیم پوما نایب قهرمان و موعد، مقام سوم را به دست آورد.

ـ رده نوجوانان: کمیل قهرمان، پارس فولاد نایب قهرمان و توحید خاورشهر، مقام سوم را کسب کرد.

ـ رده جوانان: کمیل قهرمان، وحدت یگانه نایب قهرمان و پویا مقام سوم را به دست آورد.

ـ رده پیشکسوتان: تیم شهید قنبری قهرمان، نوآوران نایب قهرمان و شهید مزاری مقام سوم را به دست آورد.

ـ در رده بزرگسالان: پارس فولاد مقام قهرمانی، وحدت یگانه مقام نایب قهرمانی و شهید مزاری مقام سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.