فرماندار شهرستان کنگاور گفت : با کمک استاندار کرمانشاه و پیگیری‌های نماینده مجلس و رایزنی با سازمان برنامه و بودجه امسال مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای سد آناهیتا اختصاص یافت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،خیراله خزایی فرماندار شهرستان کنگاور گفت : همواره تلاش کرده ایم برای جذب و تخصیص اعتبارات سد آناهیتا تمام توان خود را به کار گیریم.

وی در ادامه اهمیت جامعه توسعه مدار بر محور اشتغال را مورد تاکید قرار داد و گفت : این شهرستان تاکنون حائز رتبه دوم پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی است که کنگاور در ایجاد اشتغال پایدار در استان پیشرو است.

خزایی، ۲ بانده کردن و شناسه دار کردن محور کنگاور به تویسرکان و کنگاور به نهاوند پس از پیگیری‌های فراوان و شبانه روزی استاندار، نماینده مردم و فرمانداری را هدیه دولت به مردم دانست و تاکید کرد: دولت تدبیر و امید توانست پس از چندین دهه چشم انتظاری مردم ای، شهرستان، به این مهم جامه عمل بپوشاند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه در سال ۹۷ حدود ۴۵ هزار متر از معابر و خیابان‌های روستا‌های کنگاور آسفالت شد، گفت: پیش بینی می‌شود در سال ۹۸ نیز بیش از ۵۰ هزار متر از سطح معابر روستا‌های سطح شهرستان کنگاور آسفالت شود.

فرماندار کنگاور اظهار داشت: در حوزه گازرسانی جز شهرستان‌های با بالاترین میزان گازرسانی در سطح استان هستیم و با آغاز عملیات گازرسانی به دهستان‌های خزل غربی و قزوینه امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد برخورداری مردم از این نعمت خدادادی باشیم.

خزایی اضافه کرد: با گازرسانی به دهستان‌های خزل غربی و قزوینه شهرستان کنگاور بصورت صددرصد از نعمت گاز برخوردار می‌شود.

وی با اشاره به احداث مجتمع آبرسانی حصار و انجام عملیات ساخت آن، تصریح کرد: با بهره برداری این مجتمع به ۱۲ روستای دهستان قزوینه آبرسانی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه پاسخگویی مناسب و اصولی و خدمت صادقانه به مردم را از اولویت‌های مهم و اساسی دولت دانست و گفت: درب اتاق مسئولان شهرستان کنگاور برای پاسخگویی به مطالبات مردم بر روی همه باز است.

خزایی، پیگیری‌های استاندار کرمانشاه در خصوص مطالبات مردمی را الگویی برای کلیه مسئولین دانست و گفت: مجموعه فرمانداری و اعضای شورای اداری شهرستان کنگاور بصورت رو در رو مشکلات و مسائل مختلف مردم به عنوان، ولی نعمتان این کشور را بصورت مجدانه و بدون دغدغه پیگیری می‌کنند و این افتخاری بزرگ برای خادمین مردم است .

 

 

انتهای پیام/د

جذب و تخصیص اعتبارات سد آناهیتا

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.