مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : با پیگیری‌های فرماندار جوانرود سه پروژه بزرگ و مهم همچون تعریض و بهسازی مسیر بیاشوش به جوانرود، کمربندی ساروخان و حل مشکلات مسکن مهر مولوی در شهرستان جوانرود در دستور کار داریم که نقش تاثیرگذاری در توسعه منطقه و شهرستان دارد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،علی شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در جلسه بررسی رفع موانع پروژه تعریض و بهسازی جاده بیاشوش به جوانرود بااشاره به اینکه هدف ما از تعریض و بهساری مسیر بیاشوش به جوانرود خدمت به مردم است، گفت : از مالکان انتظار داریم در این راستا همکاری لازم برای تعریض این مسیر با راه و شهرسازی داشته باشند.

وی گفت : در صورت توافق و همکاری مالکان آنان از امتیازاتی همچون دریافت زمین و تسهیلات ۴۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن و خسارت اعیانی از سوی راه و شهرسازی برخوردار می‌شوند.

شریفی تاکید کرد: اگر تسریع در انجام این توافق انجام گیرد پس از چهار ماه پول خسارت به مردم پرداخت می‌شود.

نشست بررسی مشکلات و رفع موانع تعریض و بهسازی جاده بیاشوش به جوانرود با حضور فرماندار جوانرود، مدیرکل راه و شهرسازی و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب استان کرمانشاه و جمعی از مالکان روستای صفی آباد در فرمانداری فرماندار جوانرود برگزار شد.

فرماندار جوانرود با بیان مسائل و مشکلات جاده بیاشوش به جوانرود گفت: با پیگیری‌ها و نشستی که با استاندار داشتیم تصمیم بر آن است با همکاری مالکان موانع و مشکلات این مسیر برطرف شود.

رستگار یوسفی افزود: تعرض و بهسازی و رفع موانع مسیر بیاشوش به جوانرود تحول شگرفی در ایمنی بخش حمل و نقل و توسعه منطقه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرچه زمان می‌گذرد کار به سختی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: این فرصتی است که مالکان نباید آن را از دست بدهند.

یوسفی گفت: ظرف مدت یک هفته کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تمام موانع و مشکلات موجود را بررسی و تعیین تکلیف و پس از آن شرایط برای پرداخت خسارت براساس نظر کارشناس سه نفره مهیا می‌گردد و حقی از کسی ضایع نخواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

پروژه ها نقش تاثیرگذاری در توسعه منطقه و شهرستان دارد

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.