سهراب مرادی از تصمیم خود برای تغییر وزن جهت حضور در المپیک منصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب مرادی که در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در وزن ۹۶ کیلوگرم شرکت کرده بود، موفق به کسب مدال طلا در این بازی‌ها شد. اما گویا این وزنه بردار قصد داشته است تا با تغییر وزنش در بازی‌های جهانی تایلند حاضر شود.

مرادی طی روز‌های اخیر با افزایش کیلو‌های وزن خود، به ۱۰۵ کیلو رسیده است و تلاش داشته تا در بازی‌های جهانی با کاهش ۳ کیلویی وزنش در دسته ۱۰۲ شرکت کند و حتی پس از آن دوباره با افزایش وزن به دسته ۱۰۹ ورود کند.

مرادی درحالی در جریان تمرینات تیم ملی و در مهار وزنه‌ی ۲۰۰ کیلویی با مصدومیت مواجه شد که پیش از این با بالا بردن وزنه‌ی ۱۸۹ کیلویی در بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال طلا را به دست آورده بود.

اما مصدویت مرادی باعث شده تا این ورزشکار پس از مسابقات جهانی دوباره وزنش را به ۹۶ تغییر دهد تا برای راه‌یابی به المپیک ۲۰۲۰ در ترکیب تیم ملی، با کیانوش رستمی و ایوب موسوی رقابت داشته باشد. تغییر وزنی که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری نیز با آن مخالف بودند.

مرادی که در روز‌های اخیر با مصدومیتی از ناحیه کتف روبرو شده است، طبق اعلام پزشکان مشکلی بابت حضور در بازی‌های جهانی که در اواخر شهریود ماه سال جاری برگزار می‌شود، ندارد.


بیشتر بخوانید:

دست برخواه خالی‌تر از همیشه

موسوی: هیچکس دوست ندارد از رقابت های جهانی دست خالی بازگردد/ باید بیشتر از مرادی و رستمی تلاش کنم

برخواه: مصدومیت سهراب جدی نیست ، از کیانوش خبری ندارم/ ۱۲ مرداد ماه اسامی اعضای تیم ملی اعلام می‌شود


انتهای پیام/

بازگشت مرادی به دسته ۹۶ کیلوگرم پس از بازی های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار