ترابیان: محرومیت ۵ ساله ام را در کمیته استیناف پیگیری می‌کنم/ بالاتر از سیاهی رنگی نیست، فدراسیون شکایت کندعباس ترابیان، رئیس اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درباره صدور حکم محرومیت پنج ساله خود و علی کفاشیان از سوی کمیته اخلاق این فدراسیون به دلیل پرونده شرکت ام پی سیلوا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: این پرونده مربوط به حق پخش بازی‌های ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می‌شود. حکم ما هم پنج روز پیش ابلاغ شد و حالا تصمیم گرفتند که آن را رسانه‌ای کنند. البته نمی‌دانم چه بازی یا سیاستی بوده که این حکم از سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی نشده است.

او افزود: من و کفاشیان تمام مدارک و مستندات مربوط به پرونده مذکور را در اختیار کمیته اخلاق قرار دادیم. بار‌ها مسئولان این کمیته و پلیس فتا اتاق کار، کامپیوتر و حتی ایمیل‌های ما را چک کردند، اما به نتیجه خاصی نرسیدند. خودمان هم هر مدرکی داشتیم تحویل دادیم.

ترابیان ادامه داد: کاری به زحماتی که نزدیک به ۲۱ سال در بخش‌های مختلف فدراسیون کشیدم نداشته باشید، اما اعتقاد دارم علی کفاشیان سال‌ها در سمت ریاست فدراسیون برای فوتبال مملکت خون دل خورد. هرچند ما دل بستگی‌ای به فوتبال نداریم، اما بی شک پرونده را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کنیم. مستندات خود را هم به این کمیته فرستاده ام و بررسی‌های اصلی را مسئولان کمیته استیناف انجام خواهند داد.

رئیس سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره اینکه با توجه به تضییع شدن حقوق فدراسیون، طبق حکم کمیته اخلاق فدراسیون مکلف است برای دریافت وجه در مراجع قضائی علیه محکومان این پرونده شکایت کیفری و حقوقی کند، گفت: کاملا از این موضوع استقبال می‌کنم چراکه بالاتر از سیاهی رنگی نیست و البته در این وضعیت دادگاه صالحه و عادلی پیدا می‌شود که دست کم مدارک و مستنداتمان را به صورت دقیق تری بررسی کند.

ترابیان در پایان تصریح کرد: پرونده مذکور ابعاد زیادی دارد که ترجیح می‌دهم آن را در جلسه کمیته اسیتناف مطرح کنم.


بیشتر بخوانید:

محرومیت ۵ ساله کفاشیان و ترابیان از فعالیت‌های فوتبالی!


انتهای پیام/

اظهارات ترابیان درباره محرومیتش از فعالیت های فوتبالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار