کمیته داوران فدراسیون کشتی مصوبات جلسات اول و دوم این کمیته را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کنار گذاشتن محمد ابراهیم امامی رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی و معرفی ناصر فروتن به عنوان سرپرست این کمیته، ۲ جلسه با حضور اعضای جدید به ترتیب روز‌های ۲۲ خرداد و ۴ تیرماه در محل فدراسیون کشتی برگزار شد و بر همین اساس مصوبات این نشست‌ها به شرح زیر می‌باشد:

صورتجلسه شماره یک کمیته داوران:

۱- اشل جدید پرداختی داوران و عوامل اجرایی تصویب شد و به امور مالی فدراسیون ارسال گردید.
۲- مقرر گردید با موافقت سرپرست محترم فدراسیون کشتی در اسرع وقت بخشی از مطالبات داوران پرداخت شود.
۳- مقرر گردید در اعزام داوران به مسابقات برون مرزی، تعداد داوران اعزامی به تعداد تشک‌های مسابقات باشد.
۴- مقرر گردید ملاک عمل کمیته داوران نظام نامه قبلی و مصوبات فدراسیون باشد ضمن اینکه در جلسه آتی اصلاحات لازم صورت پذیرد.
۵- مقرر گردید سرپرست‌های فنی در پایان هر مسابقه نسبت به معرفی داور نمونه اقدام کرده تا کمیته داوران نسبت به تشویق ایشان تصمیم گیری کند.

صورتجلسه شماره دو کمیته داوران:

۱- در صورتیکه داوری در آزمون‌های ارتقاء درجه با هزینه شخصی نمره قبولی کسب کرده و در زمان اعزام طبق نظام نامه نوبت اعزام ایشان بود، کمیته داوران ترتیبی اتخاذ کند تا نامبرده با هزینه فدراسیون (طبق نوبت) به کلاس تایپ اعزام شود و به جای فرد ذینفع نفر بعدی به طبق نظام نامه اعزام شود.
۲- از تاریخ ۴ تیرماه ۹۸، اعزام‌های خارجی برای داوران درجه یک بر اساس نظام نامه صورت گیرد در صورتیکه داوری در آخرین بار به مسابقات جهانی اعزام شده باشد به مسابقات آسیایی اعزام و اگر به مسابقات آسیایی اعزام شده باشد به مسابقات جهانی اعزام شود. (تورنمنت‌های رنکینگ دار و جایزه بزرگ در حد مسابقات آسیایی محاسبه می‌شود) اعزام داوران در سایر درجات بر اساس نظام نامه داوری خواهد بود.
۳- مدرسین داوری سال قبل به امر تدریس ادامه داده و در مورد مدرسین جدید براساس ارائه شاخص‌های لازم از طرف کمیته داوران و انستیتو کشتی در جلسه آتی تصمیم گیری می‌شود.
۴- در رابطه با برگزاری و اقدامات لازم جهت آزمون‌های ارتقاء داوری با حضور مسئولین محترم انستیتو کشتی در جلسه آتی تصمیم گیری می‌شود.
۵- در مورد غیبت‌های داوران به شرح زیر اقدام می‌شود.
الف) مرتبه اول: تذکر کتبی به داور و اخطار به هیأت کشتی استان
ب) مرتبه دوم: یک جلسه محرومیت از داوری
ج) مرتبه سوم: معرفی داور خاطی به کمیته محترم انضباطی
۶- مقرر گردید با توجه به هماهنگی و نظر مساعد دبیر محترم فدراسیون، کلیه داوران بین المللی تحت پوشش بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی قرار گیرند.


بیشتر بخوانید:

برنامه هفته اول از دور برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی اعلام شد

اعلام برنامه رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته یک کشتی آزاد


انتهای پیام/

جلسه کمیته داوران فدراسیون کشتی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار