فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، موظف به توقف برخورد با مأموران نیروی انتظامی در ماجرای برخورد با یک مجرم در منطقه تهرانپارس شد.

تعلیق دستور بازداشت و عزل ماموران خاطی تهرانپارسبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ؛ دستور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مبنی بر خلع عنوان و درجه ماموران حاضر در پرونده حادثه پارک پلیس تهرانپارس تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

سردار رحیمی با اعلام توقف دستور اولیه خود اظهار کرد: که تا زمان اعلام رای نهایی بازرسی فاتب در خصوص این پرونده، درجه و عنوان ماموران خاطی به آن‌ها بازگردد و این افراد به فعالیت گذشته خود همچنان ادامه دهند و پس از اقدامات تکمیلی بازرسی فاتب رای نهایی در خصوص افراد مذکور اعلام و اجرایی شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۵ تير ۱۳۹۸
چرا عجولانه نیروی انتظامی قضاوت کرده و جای مجرم و بی گناه را جابجا نموده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۵ تير ۱۳۹۸
مامورين مظلوم پليس
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۰۸:۳۴ ۰۵ تير ۱۳۹۸
یعنی دستور اولی که با آب وتاب صادر شده بود" هيچ"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۸
ما همیشه یا از اینور پشت بوم میافتیم یا از اونور
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۰۱:۵۱ ۰۵ تير ۱۳۹۸
جناب سردار ابتدا تحقیق کنید بعد دستور خلع درجه میدادید تا دوباره مجبور به توقف دستورتان نمی شدید . این همکاران زیر دست شما در هرجای کشور برای امنیت ملت و کشورمان جانشان را درخطر میگذارند
Iran (Islamic Republic of)
سهيلا رونقى فرد(م)
۰۰:۵۷ ۰۵ تير ۱۳۹۸
چه خطايى كرد ؟ چرا توضيح نمى دهيد ؟ جامعه فداكار و هميشه در خدمت را نرنجانيد. شب ها وقتى همه ما خوابيم پليس بيدار است وقتى همه ما تعطيلات نوروز به گردش ميرويم پليس مرخصى ندارد. برخورد شديد عنداللزوم با دختران هنجار شكن لازم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۸
با سلام.اگر مامورین زیاده روی کرده اند توبیخ متناسب با رفتار آنها کنید اما عزل و بازداشت به چه دلیل؟! بهرحال در مقابل رفتار ناهنجار و ناموجه عده ای ظاهرا جوان، که پلیس نمیتواند چوب باشد و صرفاً نظاره گر. تازه معتقدم در صورت ثبوت حسن وظیفه تشویق هم بشوند. متشکرم.
آخرین اخبار