فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۶۴۵ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس در خردادماه امسال خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

کشف ۶۴۵ فقره سرقت در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلودهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی کرمانشاه، ۹ فقره طرح پاکسازی و پیشگیری از سرقت در شهرستان اجرا که طی آن ۷ باند سرقت متلاشی و ۲۴ سارق سابقه دار دستگیر شدند که این افراد به ۱۶۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده بود که در نتیجه آن بیش از ۱۲ کیلو انواع مواد مخدر کشف، ۳۸۰ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۳ باب منزل نیز پلمب شد.

سرهنگ براری در خصوص کشفیات کالای قاچاق نیز گفت: با تلاش ماموران انتظامی کرمانشاه ۴۵ نفر از قاچاقچیان دستگیر و مقدار قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از ان‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه دستگیری ۷۹ تن از اراذل و اوباش و کشف تعدادی سلاح سرد از آن‌ها را جزو دیگر اقداماتی برشمرد که توسط ماموران پلیس طی ماه گذشته عملیاتی شده بود.
وی گفت: توقبف ۸۸۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متختلف و انتقال آن‌ها به پارکینگ از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط ماموران اجرایی شد.
سرهنگ براری در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: این طرح‌ها به صورت مستمر توسط همکاران ما اجرایی می‌شوند.

 انتهای  پیام/ز

 

دستگیری ۷۹ تن از اراذل و اوباش

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.