فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵ فقره سرقت و دستگیری ۳ سارق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهر کرمانشاه ماموران کلانتری ۱۷ بعثت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت : ماموران کلانتری پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی یک باند سه نفره شده و پس از کسب مجوز قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

براری افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۵ فقره سرقت شامل ۳ فقره اماکن خصوصی، یک فقره منزل و یک فقره از اماکن دولتی اعتراف کردند.

شناسایی و دستگیری یکی از عوامل تیر اندازی در شهرک فدک

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل تیراندازی در شهرک فدک نیز خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیر اندازی، ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که تیراندازی به علت اختلافات خانوادگی بوده و طی آن سه نفر از عوامل دخیل در تیراندازی پس از تخریب شیشه‌های ساختمان متواری شده اند.

براری ادامه داد: ماموران کلانتری در ادامه و با انجام تحقیقات فراوان موفق به شناسایی یکی از عوامل مرتبط با تیراندازی شده و او را پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند .

 

انتهای پیام/د

شناسایی و دستگیری یکی از عوامل تیر اندازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.