مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای جداره سازی میدان امام خمینی (ره) از محل اعتبارات بازآفرینی در نظر گرفته شده است.

۳۰ میلیارد ریال برای جداره سازی میدان امام همدان اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن ربانی ارشد، مدیرکل راه و شهرسازی همدان اظهار داشت: با اختصاص این اعتبار به زودی عملیات جداره سازی در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) انجام می‌گیرد.

وی از همراهی و تعامل اداره راه و شهرسازی با شهرداری همدان جهت رفع مشکلات خبر داد و افزود: توجه شورا و شهرداری به مشکلات مردم به ویژه همشهریان مناطق بازآفرینی قابل تقدیر است.

ربانی ارشد اظهار داشت: اقدام شورا مبنی بر اولویت قرار دادن رفع دغدغه‌های محرومان در سطح شهر بسیار ارزشمند بوده و باید به این شورا کمک کرد.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکل مسکن مهر افزود: محوطه سازی و دیوار حایل یکی از مشکلات مساکن مهر است که اعتبار لازم برای حل این مطالبه برای شهر‌های همدان و ملایر در نظر گرفته شده، اما می‌طلبد در این زمینه تفاهمنامه‌ای با شهرداری همدان منعقد شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان اضافه کرد: پیش نویس تفاهم نامه برای انعقاد قرارداد با شهرداری تهیه شده و هم اکنون شهرداری ملایر با اداره راه و شهرسازی این تفاهم نامه را امضا کرده و لازم است شهرداری همدان نیز در این زمینه اقدام کند.

وی افزود: شهرداری همدان در این خصوص باید اقدام‌های لازم را با سرعت انجام دهد تا اعتبار لازم اختصاص و جذب شود.

انتهای پیام/ د 

هزینه ۳۰ میلیاردی  برای جداره سازی میدان امام همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.