عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: خوشبختانه با ورود وزارت ورزش و جوانان و مساعدتی که وزارت امور خارجه کرده، مشکل پروپچیچ حل می‌شود.

منزوی: با مساعدت وزارت امورخارجه و وزارت ورزش، مشکل پروپییچ حل می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفتگو با برنامه تلویزیونی شبکه سوم سیما درباره برخی نقد‌هایی که به این باشگاه وارد می‌شود، بیان کرد: نقد‌ها را قبول دارم و کار هم بی‌عیب نیست، اما باید پذیرفت که کار بسیار سختی داریم.

او در مورد علی خطیر که برخی قرارداد‌ها را افشا کرد، اظهار داشت: خطیر زیر مجموعه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال است و برای باشگاه زحمت کشیده است. زمانی من و علی نظری جویباری در استقلال در این پست کار می‌کردیم و نقد‌هایی به ما وارد می‌شد، اما در حال حاضر گله و درد‌هایی وجود داشت و نمی‌دانستیم حرف‌ها را کجای دل مان بگذاریم. خطیر زحمت می‌کشد و بهترین قاضی برای عملکرد او فتحی است.

منزوی ادامه داد: البته برخی اتفاقاتی رخ می‌دهد که نباید بیفتد، اما نباید زحمات را نادیده گرفت. اگر خطیر کاری می‌کند، برای خیر و صلاح باشگاه است و مشکل شخصی با کسی ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرونده پروپچیچ گفت: امیدوارم با مساعدت فدراسیون فوتبال این مشکل حل شود، زیرا قول‌هایی داده بودند. خوشبختانه با ورود وزارت ورزش و جوانان و مساعدتی که وزارت امور خارجه کرده، مشکل حل می‌شود. مشکلی که می‌شد با ۳۰ هزار دلار حل شود، الان باید با دلار ۱۳ هزار تومانی به ۴۰۰ هزار دلار ختم شود. این موضوع آینده استقلال را خراب می‌کند، چون بودجه فعلی برای این مسئله خرج می‌شود و در آینده به مشکل خواهیم خورد.

وی خاطرنشان کرد: این مشکل مدیر وقت نیست و اگر پول داشتند، آن را پرداختند می‌کردند. الان هم این محدودیت وجود دارد و ساعت‌ها باید هزینه‌ها را بالا و پایین کنیم و بحث اصلی‌تر این است که بازیکن بی کیفیت خارجی نیاوریم. خیلی‌ها می‌گویند که مخالف بازیکن خارجی هستیم، اما برای مثال رأفت قلی‌اف، گیلائوری و جان‌واریو همراه با پاتوسی بازیکنان با کیفیت خارجی بودند که به استقلال آمدند.

منزوی در پایان در خصوص وضعیت تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی بیان کرد: خطیر با این بازیکن در تماس است و من در جریان کار‌های اجرایی نیستم، اما موضوع پاتوسی نیز حل خواهد شد. البته در پایان این نکته را باید بگویم که بازیکن خارجی که بی کیفیت است، نباید به ایران و استقلال بیاید و چند سال پیش دروازه‌بان از استرالیا برای گلر دومی آمده بود، اما آیا واقعا در ایران گلر‌های خوب نداریم؟


بیشتر بخوانید:

جدایی پاتوسی از استقلال قطعی شد

نورافکن به بلژیک بازگشت

مدیران استقلال به درخواست استراماچونی جواب مثبت می‌دهند؟


انتهای پیام/

اظهارات منزوی درباره وضعیت استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار