معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت از سال گذشته منابع خوبی برای توسعه روستایی دیده است، گفت : نزدیک به ۱۸ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی روستایی توسط دولت اختصاص داده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از واحد تولید پوشاک "سانیار" در روستای "لیلمانج" سنقر و کلیایی گفت : از  ۱۸ هزار میلیارد تومان تاکنون هفت هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اولویت اصلی دولت دوازدهم را ایجاد اشتغال در روستا‌ها دانست و گفت : دولت از ایجاد واحد‌های تولیدی در روستا‌ها حمایت می‌کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه به بازدید خود از واحد تولید پوشاک سانیار اشاره کرد و گفت: این مجموعه در عین سادگی و اینکه در یک واحد مسکونی فعالیت خود را آغاز کرده بسیار حرکت خوب و قابل توجهی است.

امید با اظهار خوشحالی از وجود چنین واحد تولیدی در یک روستا، افزود: این واحد نیاز به کمک دولت دارد و ما هم ان‌ها را کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت این مجموعه درخواست تسهیلات از دولت داشت، گفت؛ بنده و آقای استاندار موافق اعطای تسهیلات به این واحد هستیم و آن را تصویب کردیم.

وی با بیان اینکه این واحد بازار خوبی دارد، اظهار داشت که با کمک تسهیلاتی دولت قرار است تعداد اشتغال آن از ۱۱۰ نفر فعلی به ۳۰۰ نفر افزایش یابد.

 

 

انتهای پیام/د

واحد تولیدی نیاز به کمک دولت دارد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.