مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات به روستائیان و عشایر تاکنون ۲ هزار و ۹۲۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در استان به این افراد پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، گفت : تسهیلات به سه هزار و ۱۳۳ طرح پذیرش شده در بانک‌ها پرداخت شده است تا رتبه اول کشور را داشته باشیم.

وی همچنین میزان فرصت‌های شغلی ایجاد شده در پرتو پرداخت تسهیلات اشتغالزای روستایی و عشایری استان کرمانشاه را نیز پنج هزار و ۵۶۸ فرصت شغلی عنوان کرد.

عزیزی در ادامه بیشترین تسهیلات پرداختی را متعلق به شهرستان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: تاکنون ۸۴۹ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال به روستائیان و عشایر مرکز استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه ادامه داد: شهرستان‌های اسلام آبادغرب با ۲۸۶ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال و هرسین با ۲۴۵ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

وی همچنین بیشترین اشتغال ایجاد شده پس از پرداخت تسهیلات روستایی را متعلق به شهرستان هرسین عنوان کرد و گفت: در این منطقه یک هزار و ۱۸۷ فرصت شغلی ایجاد شده است.

عزیزی گفت: شهرستان‌های کرمانشاه با ۷۶۴ فرصت شغلی و گیلانغرب با ۶۵۲ فرصت شغلی نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند .

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت تسهیلات به سه هزار و ۱۳۳ طرح پذیرش شده در بانک‌ها

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.