مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: چهل و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از ٣٠ تیر تا سوم مرداد در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرمپور افزود: دبیرخانه چهل و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، جشنواره امسال را با مشارکت بخش خصوصی و حضور پررنگ گردانندگان سینما در استان‌های کشور برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه فیلم‌های جشنواره امسال نخستین بار است که نمایش داده می‌شود، بیان کرد: اسامی فیلم‌ها و بسته نمایش در هر استان یک هفته تا ۱۰ روز قبل از برگزاری جشنواره به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت اجرای جشنواره رشد در شهرستان‌ها گفت: فیلم‌هایی که قابلیت پخش در سایر شهرستان‌های استان بوشهر را دارند در صورت امکان، همزمان با مرکز استان به نمایش در می‌آید.

کرمپور با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد به دنبال تقویت تولید آثار آموزشی است، ادامه داد: در این رویداد فرهنگی به دنبال ارائه آثار علمی و آموزشی و ایجاد بستر مناسب برای جنبه‌های تربیتی توام با علمی و آموزشی هستیم.

وی عنوان کرد: جشنواره فیلم رشد باید بتواند مفاهیم انسانی و پدیده‌های شریف و بنیادین بشری را از دل این فیلم‌ها به جامعه هدف خود که دانش‌آموزان هستند ارائه کند.

انتهای پیام/ک

نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم رشد در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.