همزمان با سراسر کشور پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در شهر بوشهر به صورت رایگان اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جدول نمایش رایگان پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان طبق دستورالعمل از سوی دبیرخانه جشنواره به استان‌ها ابلاغ شده که این برنامه فرهنگی در سینمای شهید آوینی شهر بوشهر اجرا خواهد شد.

محمدحسین زندویان افزود: «شب آفتابی» اثر علی مدنی مخصوص رده سنی راهنمایی و دبیرستان و «پاستا ریونی» اثر سهیل موفق، «بنیامین» اثر محسن عنایتی و «ضربه فنی» اثر غلامرضا رمضانی مخصوص تمام رده‌های سنی کودک و نوجوان و «آخرین داستان» اثر اشکان رهگذر مخصوص رده سنی دبیرستان فیلم‌هایی هستند که به ترتیب از ١٣ تا ١٧ بهمن ساعت ١٠ صبح و در یک سانس به روی پرده می‌روند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان و مدارس می‌توانند برای رزرو صندلی فیلم مورد نظر خود از طریق پایگاه belitbox.com، یا شماره تماس‌های٠٩٠٢٩٠٢٨٥٠٠ و ٣١٣٦ اقدام کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

زندویان تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی است که علاقه‌مندان بتوانند در شهر خود بهترین و تازه‌ترین فیلم‌های سینمای کشور را تماشا کنند.

انتهای پیام/ک

نمایش فیلم‌های منتخب سینمای کودک در بوشهر

برچسب ها: سینما ، فیلم سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.