جانشین رییس پلیس راه زنجان از برخورد یک دستگاه کامیون با سوار پژو ۴۰۵ خبر داد که در این تصادف سرنشین پژو که پسر بچه ۹ ساله بود جانش را از دست داد.

پسر  ۹ ساله قربانی خستگی و خواب آلودگی راننده کامیونسرهنگ عظیمی جانشین  رییس پلیس راه  زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: ساعت۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۷۲ محور زنجان - تبریز بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه  سواری پژو ۴۰۵ پس از برخورد با یک دستگاه کامیون  با اتوبوس متوقف و به حاشیه جاده برخورد کرد که در این حادثه سرنشین ۹ ساله پژو از ماشین به بیرون پرتاپ می‌شود که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ عظیمی گفت: برابر اعلام کارشناسان حاضر در صحنه، علت این تصادف عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون بوده است.

این مقام انتظامی  افزود: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود با سرعت مطمئنه تردد و از شتاب در رانندگی پرهیز کنند و  در طول چند ساعت رانندگی ۱۰ دقیقه استراحت نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
 
انتهای پیام/ن
 
 

تصادف در محور زنجان - تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.