معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۵۰ هزار دانش آموز این استان همزمان با تابستان در طرح اوقات فراغت این نهاد شرکت کردند.

۵۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در طرح اوقات فراغت شرکت دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد کیخا معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال بیش از ۱۶۰ پایگاه طرح اوقات فراغت در مدارس سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: فعالیت این پایگاه‌ها از اول تیر آغاز و تا روز‌های نخست شهریور ادامه دارد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش در جایگاه تربیت انسان‌های سودمند برای جامعه و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: دانش آموزان در ایام فراغت از آسیب پذیری بیشتری برخوردار می‌شوند به همین سبب آموزش و پرورش برنامه‌های زیادی برای پر کردن اوقات فراغت آنان در نظر گرفته است.

کیخا گفت: تدابیری اتخاذ شده تا متناسب با رویکرد‌های آموزش و پرورش و تطابق آن با اسناد بالادستی، سند تحول بنیادین و فرامین رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب برنامه ریزی‌های لازم برای بهره گیری از تمام ظرفیت‌های پیدا و پنهان مجموعه انجام شود.

وی افزود: در پایگاه‌های تابستانی برای دانش آموزان، موضوع مهارت آموزی و بومی کردن مهارت‌ها مورد تاکید است.

انتهای پیام/ع

طرح اوقات فراغت دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار