مرتضوی گفت: صنعت کشور در یک سطح باورنکردنی از استقامت قرار دارد و می‌تواند به راحتی نیازهای کشور را برطرف کند.

صنعت با استقامتی باورنکردنی در حال تأمین نیازهای کشور استبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در حاشیه نشست خبری  روز ملی صنعت و معدن تصریح کرد: دو سال است که در تحریم نیستیم، بلکه در محاصره کامل اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: تحمل مردم و کارگران و نقش صنعت و تولید در تأمین نیازها، سبب محکم ایستادن مسئولان شده است.

دبیرکل خانه صنعت، معدت و تجارت ایران گفت: واحدهای صنعتی به عنوان سربازان خط مقدم این جنگ تحمیلی اقتصادی، نقش خود را به خوبی اجرا کرده اند.

مرتضوی افزود: جشن بزرگداشت روز صنعت و معدن در واقع جشن ایستادگی و پایمردی فعالان تولید و صنعت و مردم در مقابل تحریم های ظالمانه است.


بیشتر بخوانید: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی - معدنی آماده افتتاح است


وی اضافه کرد: صنعت کشور در یک سطح باورنکردنی از استقامت قرار دارد و می‌تواند به راحتی نیازهای کشور را برطرف کند.

دبیرکل خانه صنعت، معدت و تجارت ایران با اشاره به برخی مشکلات فراروی تولید، بیان کرد: با دولت در طول سال در این باره گفتگو و جلسات مختلفی برگزار می‌کنیم؛ اما روز صنعت و معدن فقط برای تجلیل و برگزاری جشن است و انتقادها را در این روز بیان نمی کنیم.

مرتضوی با تأکید بر ضرورت پیگیری فرارهای مالیاتی، گفت: هر چقدر فرار مالیاتی سخت تر شود، اقتصاد به سمت توسعه پایدار می‌رود.

تأمین هزینه‌های برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن با بخش خصوصی است

علی صدری رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در حاشیه نشست خبری  روز ملی صنعت و معدن تصریح کرد: تأمین هزینه های برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن بر عهده تشکل های بخش خصوصی است.

صدری ادمه داد: واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی تهران سه برابر شده است که نشانگر تمایل سرمایه گذاران برای ورود به بخش صنعت است.

وی افزود: وضعیت اقتصادی در بخش صنعت و معدن قابل دفاع است و باید از داشته هایمان حمایت کنیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بیان کرد: تمام هزینه های روز ملی صنعت و معدن را ۹ تشکل بخش خصوصی تقبل کردند و دولت هزینه‌ای متقبل نشده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار