مدیر بیمه برکت خانوار خوزستان از تشکیل پرونده بیش از ۷ هزار زوج نابارور در مناطق محروم استان در طرح بیمه برکت خانوار خبر داد.

محمد صادق هزار دستان، مدیر بیمه برکت خانوار استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر تشکیل خانواده و افزایش فرزندآوری در کشور، طرح بیمه برکت خانوار از سال ۹۴ در کشور با هدف حمایت از زوج‌های ناباروری ساکن در مناطق محروم، آغاز شد.

وی، سکونت در روستا و داشتن سن زیر ۴۰ سال زوجه را شرط استفاده از خدمات و دفترچه بیمه عنوان و بیان کرد: تا کنون حدود ۷ هزار زوج ساکن در مناطق محروم در طرح بیمه برکت خانوار تشکیل پرونده داده اند که از این تعداد به حدود ۲ هزار زوج نابارور هزینه درمان و معرفی به مراکز درمانی خاص طرف قرارداد با بیمه برکت خانوار، خدمات ارائه می‌شود.

هزار دستان اظهار داشت: هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) خدمات و درمان مربوط به ناباروری و نازایی برای زوجین از چند ماه پیش تاکنون از طرف وزارت بهداشت و درمان ناباروری با ۸۵ درصد تخفیف انجام می‌گردد.

مدیر بیمه برکت خوزستان افزود: هم اکنون ۲ مرکز در بیمارستان امام خمینی (ره) و مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان خوزستان در کلاان شهر اهواز با بیمه برکت خانوار به منظور درمان ناباروری و نازایی زوجین نابارور در مناطق محروم استان همکاری و قرار داد دارند.

انتهای پیام/گ

بیمه برکت، حامی زوج‌های نابارور

برچسب ها: بیمه ، اخبار پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهراب داودی
۰۴:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام من مشکل ناباروری داری چرا الکی و به دروغ مردم را امیدوار می کنید..من داخل سامانه ثبت نام کردم زنگ بهم زدن دیگه خبری نشد
Iran (Islamic Republic of)
توحیدصبوری
۰۰:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
باسلام من الان ۶ساله عروسی کردم وباوجودرفتن به دکتربه دلیل ضعف مالی هنوزموفق به بچه ددارشدن نشده ایم واهل روستاهستم چطورمیتوانم ازاین طرح استفاده کنم
Iran (Islamic Republic of)
امیدمحمودی
۲۱:۴۱ ۲۶ تير ۱۳۹۹
۵سال ادواج کردم مشکل ناباروری دارم چکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمددرضا القاصی
۲۰:۵۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام میشه راهنمایی کنید کجا باید بریم ثبت نام کنیم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام
ببخشید این طرح برای روستایی ها هستش
پس تکلیف اونهای که در شهر هستند ولی هزینه ندارند چیست
Iran (Islamic Republic of)
محمدناصری
۲۱:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
باسلام لطفاآدرس مرکز برای مراجعه رابفرستیدچون من همسرنابارو دارممنونم
Iran (Islamic Republic of)
علی فرح
۲۱:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
من چند ساله که متاهل هستم امام بچه دار نشدم چکار کنم راهنمایی کنید