رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از بازسازی و بهره برداری از بخش درمان ناباروری این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر کامبیز معصومی، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در این خصوص بیان کرد: بخش فوق تخصصی درمان ناباروری بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به منظور ارائه خدمات بهتر و بیش تر به مراجعه کنندگان، پس از اجرای عملیات بازسازی، بهسازی و خرید تجهیزات جدید، روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت: بازسازی و بهسازی این بخش از حدود یک سال پیش با تصویب بودجه ای از سوی وزارت بهداشت و پیگیری رییس دانشگاه، معاون درمان و اعضای هیات علمی، برنامه ریزی و عملیات آن آغاز شد.
معصومی تصریح کرد: برای اجرای فرآیند بازسازی و تجهیز بخش درمان ناباروری و نازایی بیمارستان امام(ره) اهواز حدود 22 میلیارد ریال بودجه تخصیص یافت که 5 تا 6 میلیارد ریال برای عملیات بازسازی و بخش عمده این بودجه نیز به تامین تجهیزات و نوسازی تجهیزات اختصاص پیدا کرد.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز تنها مرکز دولتی درخوزستان است که خدمات در حیطه درمان ناباروری و نازایی به مراجعه کنندگان خوزستانی و همچنین استان های منطقه جنوب غرب ارائه می کند.
وی اذعان داشت: در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در درمان ناباروری، IVF (تلقیح آزمایشگاهی) و IUI (تلقیح داخل رحمی) 2 روش کمک باروری است که برای زوج های نابارور برای فرزندآوری مورد استفاده قرار می گیرد.
دکتر کامبیز معصومی اظهار کرد: در 2 سال اخیر 7 هزار و 550 مورد عمل درمان ناباروری و نازایی در بخش مربوطه انجام شد که از این میان 6 هزار و 53 مورد در سال 94 و تعداد یک هزار و 497 مورد در سال 95 به بیمارستان مراجعه کردند.
وی گفت: واحد درمان ناباروری و نازایی در سال 95 به منظور نوسازی و بهسازی و انجام برخی تعمیرات به مدت چند ماه ارائه خدمات خود را متوقف کرد تا پس از انجام پروسه بهسازی، به صورت مطلوب تر و مناسب تر به مراجعه کنندگان ارائه خدمت کند.
معصومی اذعان کرد: همچنین گام دوم بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز با 25 تخت و اعتبار یک میلیارد و 850 میلیون ریال بازسازی شد که با احتساب گام نخست 50 تخت را داراست.
انتهای پیام/گ

بخش درمان ناباروری بیمارستان امام خمینی(ره) بازسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.