طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد.

آغاز طرح غنی سازی اوقات فرغات بچه‌های مسجدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در آیین آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد که امروز (دوم تیر) برگزار شد، از فعالیت حدود ۲۴ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد با مخاطب حدود دو میلیون نفر در سراسر کشور خبر داد و عنوان کرد: سهم استان کرمانشاه از این تعداد ۵۲۲ کانون با ۳۰ هزار نفر عضو است.

وی  گفت:این برنامه‌ها شامل برنامه‌های تفریحی، آموزشی، علمی، پژوهشی، فرهنگی، معنوی  است که با هزینه بسیار ناچیز و در اکثر موارد رایگان برپا می‌شود که  کمک به کاهش آسیب‌ها و مسائل اجتماعی را از جمله این کارکرد‌ها است.

 وی اضافه کرد: اگرچه وضعیت کرمانشاه از نظر آسیب‌های اجتماعی آنطور که بزرگنمایی می‌شود نیست، اما فعالیت کانون‌ها می‌تواند در زمینه کاهش آسیب‌های موجود کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اشتغالزایی حداقل ۲۰۰ نفر در سال در حوزه فرهنگ و هنر استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ما هر سال به طور میانگین ۷۵ مجوز فعالیت هنری و فرهنگی صادر می‌کنیم که هریک می‌تواند برای حداقل سه نفر ایجاد شغل کند.

انتهای  پیام/ز

 

اشتغالزایی حداقل ۲۰۰ نفر در سال در حوزه فرهنگ و هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.