حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر سیرجان گفت: با محمد طیبی مذاکراتی داشتیم، اما هنوز قراردادی با وی نبستیم.

افسری: با طیبی قراردادی نبستیم / سعی می کنیم شاکله تیممان را برای حضور در لیگ برتر حفظ کنیمحیدر افسری سرپرست تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عقد قرارداد با محمد طیبی، بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با محمد طیبی طی روز‌های اخیر مذاکراتی برای حضور در تیممان داشتیم، اما هنوز قراردادی با وی نبستیم.

افسری در مورد یارگیری سیرجانی‌ها در لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات گفت: سعی می‌کنیم تا شاکله تیممان را حفظ کنیم. شاید در مجموع با ۵ یا ۶ بازیکن به توافق برسیم تا به عنوان یار مکمل بازیکنان به خدمت گرفته شوند.

سرپرست تیم گل گهر در ارتباط با محل تمرینات این تیم که در زمین تمرین کارگران برگزار می‌شود گفت: تصمیم گیری تغییر زمین تمرین با اعضای هیئت مدیره انجام می‌شود، در کل بعید است که تعویض زمین صورت بگیرد. تهران شرایط بهتری از نظر فنی برای برگزاری تمرینات دارد و مردم سیرجان نیز خود به این امر واقف هستند.

وی همچنین در مورد تجهیز ورزشگاه کارگران که به عنوان استادیوم خانگی سیرجانی‌ها از آن نام برده می‌شود بیان کرد: ۲ الی ۳ اکیپ به صورت مداوم در تلاش هستند تا این استادیوم به شرایط ایده آل برسد. اما ممکن است این ورزشگاه تا شروع هفته اول یا دوم لیگ تجهیز نگردد.


بیشتر بخوانید:

بایرامی: قرارداد داخلی با گل‌گهر نبستم/ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم

محمودآبادی: با گل‌گهر به توافق رسیدم/ خوشحالم که با تیم شهرم در لیگ برتر حاضر می‌شوم

پاکدل: کمیته انضباطی نباید تفاوتی میان سرمربی تیم ملی و سایر مربیان بگذارد


انتهای پیام/

اظهارات افسری در مورد شرایط تیم گل گهر در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار