بازیکن تیم گل گهر سیرجان بیان کرد: با توجه به پیشنهاداتی که از تیم‌های مختلف دریافت کردم، اما با تیم شهرم گل‌گهر به توافق رسیدم.

رضا محمودآبادی، بازیکن گلزن تیم گل‌گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد صعود با این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور گفت: اینکه در تیم شهرم سیرجان مجددا توانستم حضور داشته باشم و موفقیت هایی کسب کنم خیلی حس لذت بخشی است و از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.

وی افزود: با تلاش و حمایت همه عوامل و بازیکنان باشگاه گل‌گهر و البته حمایت هواداران به صعود که خواسته قلبی همه ما بود دست یافتیم.

محمودآبادی در مورد همکاری گل‌گهر با وینکو بگوویچ، سرمربی این تیم بیان کرد: بگوویچ سرمربی با تجربه‌ای است و کار کردن با ایشان سختی‌ها و آسانی های خود را دارد. انشاالله با تلاش و انگیزه تیم، باز هم شاهد کسب موفقیت‌های زیادی باشیم.

بازیکن تیم گل گهر سیرجان در مورد پیشنهاداتی که از تیم های لیگ برتری دریافت کرده است عنوان کرد: پیشنهاداتی از تیم‌های مختلف دریافت کردم، اما اولویتم ماندن در گل‌گهر سیرجان است‌.اکنون به توافق با این تیم رسیده ام.

وی در مورد گل‌های حساسی که برای تیمش در مسابقات مقابل تیمی چون سایپای تهران و همچنین در لیگ آزادگان مقابل حریفان به ثمر رسانده است، واکنش نشان داد و اظهار کرد: کیفیت بازی کردن برای من مهم و اولویت ست بعد گل زدن. هردو درکنار هم تجربه شیرین فوتبالی ست.

محمودآبادی در انتها در مورد تیم سابق خود نساجی مازندران بیان کرد: تیم نساجی هم تجربه ها و موفقیت های زیادی برای من دربر داشت و ثبت خاطرات فوتبالی خوبی در زندگی من بود. واینکه اکنون درتیم شهرم هستم خوشحالم. برای گل‌گهر و تیم سابقم، نساجی مازندران آرزوی موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید:

پاکدل: کمیته انضباطی نباید تفاوتی میان سرمربی تیم ملی و سایر مربیان بگذارد

ترین‌های لیگ در لیست فرهاد!


انتهای پبام/

اظهارات محمودآبادی در ارتباط با ادامه فعالیت در تیم گل گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار